مزایای سپرده گذاری خرید منزل در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


مزایای سپرده گذاری خرید منزل در قبرس شمالی
سرمایه‌گذاری مسکن قبرس شمالی اکنون به‌تیتر یکی سرمایه‌گذاری‌های سودآور جهانی مهاجرت به قبرس شمالی  شناخته‌شد‌ه‌است.

میدانید که پوند معتبرترین ارز جهانی بوده و ثبات خیر و خوبی نیز داراست. ازآنجایی‌که شما ملک خویش را به پوند خریداری میکنید، می توانید از نگهداری سرمایه خویش اعتقادوباور داشته باشید.
در صورتیکه ملک خویش را از یکی بخش ها رو به رویش و از پروژه‌های نو آغازشده خریداری فرمایید، قیمت ملک شما در کمترین وضعیت میان 25 تا 30 درصد تا نقطه پایان پروژه بالا خواهد رفت. همینطور در صورتی‌که یکی‌از ملک‌های نوساز را خریداری فرمائید، به دوران 5 سال میان 8 تا 12.5 درصد ارتقاء ارزش خواهد داشت و پس‌ازآن ثبات پیدا خواهد کرد.
شما با خرید ملک درین مرزو بوم خیر‌صرفا اقامت موقت خویش را اخذ می کنید، بلکه برای اعضای رتبه‌یک خانواده خویش نیز می توانید درخواست اقامت موقت دهید. با اخذ اقامت موقت شما حق خرید خودرو، دریافت کردن مدرک‌طومار، قابلیت گشودن اکانت بانکی و غیره را اخذ خواهید کرد.
رویش سالیانه بها ملک در قبرس شمالی
به‌طورکلی بها ملک در تمامی عالم رو به ارتقاء میباشد. ولی ازآنجایی‌که قبرس شمالی یک کدام از کشورهای درحال‌پیشرفت، رویش و بسط به شمار می‌رود، موردتوجه سرمایه‌گذاران متعددی از سراسر دنیا قرارگرفته میباشد. در صورتیکه قصد سرمایه‌ گذاری مسکن قبرس شمالی را دارید، بهتر میباشد بدانید با اعتنا به شهر و محله‌ای که ملک شما در آن جای‌دارد، پرورش سالیانه آن نیز گوناگون خواهد بود. به‌طور میانگین البته املاک در‌این میهن به‌طور هر ساله رویش تقریبی 8 تا 12 درصدی دارا هستند.

بها بسیار مطلوب ملک در قبرس شمالی
در صورتی‌که بخواهیم بها ملک در مرزو بوم قبرس شمالی را با کشورهای اروپایی مقایسه کنیم، می بایست بگوییم که گاها برخی از ملک‌ها در‌این سرزمین تا سه موازی ارزان‌خیس از ملک‌های شبیه در کشورهای اروپایی میباشد. به‌طورکلی این مملکت به مطلوب بودن ارزش ملک‌هایش در حوزه‌ خویش مشهور گردیده و همین مورد دلیلی برای هجوم سرمایه‌گذاران اروپایی و آمریکایی به قبرس شمالی به شمار می‌رود.

اخذ مدرک ملک قطعی ورثه ای در قبرس شمالی
در نصیب‌های پیشین این نوشته ی علمی به‌این مورد اشاره کردیم که اخذ مدرک از التفات بالایی برخوردار‌است. برای اینکه شما درین مملکت غالب گردید گواهی ملکتان را به اسم خویش بزنید، می بایست وضعیت آن را داشته باشید. به عنوان مثال مدرک عدم سوءپیشینه و اخذ تاییدیه از وزارت مملکت و ارتش ازجمله قوانینی ست که شما در پروسه اخذ گواهی به آن نیاز خواهید داشت. ولی ملک شمایی که درین مرز و بوم یک فرنگی محسوب می شوید، بایستی دستکم 300 متر از بخشها نظامی مسافت داشته باشد. در شرایطی‌که هیچ‌یک از این اشتباهات را نداشته باشید، مدرک به اسم شما خواهد خورد و بعد از فوت مالک ملک، ورثه از آن میتوانند فایده‌مند شوند.

معایب خرید ملک در قبرس شمالی
تا به امروز با مزایای خرید منزل قبرس شمالی آشنا شدید. البته بهتر میباشد بدانید که‌این عمل معایبی نیز دارااست. به عنوان مثال بعضا از این معایب عبارت‌اند از:

فورا بعداز خرید ملک، شما اقامت دایم اخذ نخواهید شد.
فورا به شما گذرنامه وابستگی نخواهد گرفت.
اخذ گذرنامه و اقامت دایم از روش خرید ملک فرایند بسیار مجال بری میباشد.
حدود هزینه خرید ملک در میهن قبرس شمالی چقدر میباشد؟
در حالتی که قصد خرید منزل قبرس شمالی را دارید بایستی بدانید که دست‌کم هزینه‌ای که می بایست برای این زمینه بکنید از 85 هزار پوند استارت می‌گردد. اما شما با دقت به حالت مکانی و حجم ملک خویش حتی می توانید ملک‌های دو میلیون پوندی یا این که فراتر نیز خریداری فرمائید.

مزایای سپرده گذاری مسکن در قبرس شمالی کدامند؟
با سرمایه‌گذاری مسکن قبرس شمالی شما و خانواده رتبه‌یکتان، میتوانید به اقامت موقت این میهن دست پیدا کرده و بهره مالی خیر و خوبی در دراز مقطع استخراج نمایید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: